Aiutemu u mondu à cresce da u 2015

Cosa hè un Impiantu Mobile di Cimentu?

Essendu adupratu in guasi tutti i prughjetti di custruzzione, u cimentu hè oramai pruduttu in impianti di cimentu cun pesatura precisa è alta tecnulugia di mischiu. L'aggregati, u cimentu, l'acqua è l'additivi sò pesati precisamente à scale di pesatura in cunfurmità cù e ricette di cimentu determinate secondu i test di laboratorio precedenti è sò mischiati omogeneamente da betoniere veloci à alta efficienza per pruduce cemento di alta qualità.
In u passatu, tutte l'usine di cimentu facianu produzzione cum'è impianti di cimentu stazziunali, è ancu e più chjuche pudianu esse installate in un certu periodu di tempu dopu u trasportu cù quattru à cinque camiò; tali piante staziunali producianu u cimentu in u stessu locu per parechji anni. A crescita di u numeru di prughjetti di custruzzione è di a quantità di cimentu necessariu in questi prughjetti, è a necessità di compie questi prughjetti in pocu tempu, anu purtatu l'imprese di custruzzione à pruduce u cimentu chì anu bisognu per i so prughjetti. di u tempu, e cumpagnie di custruzzioni avianu bisognu di impianti di cimentu mobili, chì sò più flessibili, più facili da trasportà è più faciuli da installà chè impianti di cimentu fissu, perchè avianu bisognu di trasferisce e so impianti da un locu à l'altru mentre completavanu i so prughjetti. L'impianti mobili di cimentu sò stati disignati per soddisfà questi bisogni.
Un Stabilimentu Mobile di Cimentu hè custituitu da e stesse unità cum'è in un stabilimentu stagnante di cimentu, induve queste unità sò fissate nantu à un chassis cù assi è roti. Quandu stu chassis hè rimorchiatu da un trattore di camion, a pianta mobile di cimentu pò esse facilmente trasportata.


Tempu di posta: Sep-28-2020