Aiutemu u mondu à cresce da u 2015

Ingegneria à grande scala mischjendu pianta intelligente sviluppu verde nova direzzione pianta impastughjata in fabbrica vendita diretta

A nova direzzione di u sviluppu intelligente è verde di ingegneria à grande scala impianti impastatori. Di fronte à i rapidi cambiamenti in a situazione attuale, l'ingegneria di grande impastu di mischiu hè ancu di fronte à e riforme currispundenti. Oghje ghjornu, cù l'accelerazione di a custruzzione urbana è rurale, a dumanda di macchinari in cimentu hè ancu aumentata. Tuttavia, ci sò infinite attrezzature in cimentu nantu à u mercatu, è a so qualità hè ancu più irregulare. Frà questi prudutti, ci sò dighjà alcuni prudutti cun un certu livellu di automazione, alta precisione di pesatura, bona qualità di stazione di mischju, è bassu investimentu. Ma in listessu tempu, ci sò ancu alcuni fabbricanti chì attiranu cumpratori cù prezzi bassi, è i parametri tecnichi di l'attrezzatura sò stati à u livellu tradiziunale.

Prima, in termini di precisione di l'equipaggiu. A precisione di l'attrezzatura impiantistica à grande scala si riflette principalmente in i quattru aspetti di l'agregatu, u cimentu, u mischju è l'acqua. Per aggregati, a precisione hè generalmente cuntrullata à circa 2%, u cimentu hè circa 1%, i mischji sò generalmente circa 1%, è a precisione hè circa 1%. Per aggregati, e tramugge di pesatura è e scale di cintura sò generalmente usate per pesà. E scale di cintura sò di solitu cumulative di pesatura, è e tramogge di pesatura sò divise in pesatura cumulativa è individuale. A pesatura di u cimentu è di altre polveri hè ancu divisa in dui metudi: pesatura individuale è cumulativa. L'additivi sò divisi in trè metudi di misurazione: volumetricu, di massa, è di impulsu secondu i diversi additivi. Per l'acqua, hè ancu divisu in 2 metudi di misurazione, vale à dì volumetricu è di pesatura. Assicurà l'accuratezza di e materie prime hè a chjave per a produzzione di cimentu cummerciale di alta qualità. Se a precisione di l'attrezzatura hè migliorata, l'attrezzatura sarà senza dubbiu ancu più putente.

Dopu, per e grandi impianti di mischiu, u scopu principale hè di pruduce un cimentu cummerciale di alta qualità. Dunque, a selezzione di materie prime hè ancu particularmente impurtante. Cù i requisiti sempre più forti per l'attrezzatura verde, a selezzione di materie prime di l'attrezzatura hè stata ancu influenzata. Per ciò chì tocca à l'additivi, i residui di rifiuti solidi industriali cum'è cenere volante, scorie, scorie d'acqua è scorie di carburu di calciu devenu esse aduprate per rimpiazzà u cunsumu di trasformazione di mulini sputichi sputichi tradiziunali tradiziunali. Dopu, in termini di aggregati, l'industrie cunnesse ponu ancu esse riutilizate per fà un pienu usu di e risorse è uttene u scopu di a conservazione di e risorse.

Inoltre, u cuntrollu di l'attrezzatura di impianti di miscelazione à grande scala deve esse ulteriormente riformatu per uttene intelligenza cumpleta è liberà cusì a manodopera. Cù u sviluppu di i tempi, l'attrezzatura cumpletamente automatica hè inevitabile. Se vulete mantene una piazza in l'industria di e macchine in calcestruzzu, l'umanizazione è l'intelligenza di u sistema di cuntrollu sò indispensabili.
发送 反馈
历史 记录


Tempu di u postu: Ott-28-2020