Aiutemu u mondu à cresce da u 2015

A differenza di prutezzione di l'ambiente grande impastante

Cù u prugressu di a sucietà è u sviluppu di a scienza è di a tecnulugia, e prublemi di prutezzione di l'ambiente anu attiratu sempre di più l'attenzione. Dopu à anni di travagliu duru, a pianta di mischju à grande scala rispettosa di l'ambiente hà ottenutu risultati iniziali, è e so caratteristiche specifiche sò e seguenti:

1. Cuntrollu per eliminà e fonti di pulluzione

① Cuntrollu di a polvere. L'impianto di mischiu à grande scala rispettosu di l'ambiente adotta un cullettore di polvere currispundente per cumplettà automaticamente a raccolta di polvere, è entra automaticamente a polvere raccolta in u sistema di produzione per l'usu di misurazione, riducendu l'inquinamentu di polvere secondaria; I dispositivi di spruzzatura sò cunfigurati in u giardinu di sabbia è ghiaia per riduce l'operazione di sabbia è ghiaia A polvere.

② Trattamentu di acque reflue. U stabilimentu di mischiu à grande scala rispettosu di l'ambiente hè dotatu di un separatore di sabbia-ghiaia è di un sistema di riciclamentu di l'acqua di slurry. L'acqua di rifiutu è i residui di rifiuti generati da u funziunamentu di a stazione di miscelazione sò separati da a sabbia è a ghiaia dopu u separatore sabbia-ghiaia. Rientre in u sistema di acqua di produzione per uttene a scarica zero di acque reflue è residui di rifiuti.

③ Cuntrollu di u rumu. A pianta di mischju à grande scala rispettosa di l'ambiente adotta un sistema uniforme di sbiancamentu di ghiaia per riduce a putenza è u rumore di u mutore; tutta a stazione adopra un sistema di mutori à bassu rumore per riduce l'impattu di u rumu annantu à l'ambiente. L'attrezzatura di vibrazione è altri equipaggiamenti sò cunnessi cù pad di vibrazione per riduce u rumore di a vibrazione.

2. Tagliate a strada di trasmissione

U modu più efficace per impianti di mischiu à grande scala rispettosi di l'ambiente per taglià a trasmissione di l'inquinamentu hè di incapsulà tutta a stazione. L'incapsulamentu isula efficacemente a fonte di inquinamentu da l'ambiente circundante è cuntrolla i inquinanti in un spaziu limitatu, riducendu cusì l'impattu annantu à l'ambiente.

3. Bella

A bellezza hè u requisitu di basa di una pianta di mischiu à grande scala rispettosa di l'ambiente. In riassuntu, si pò dì chì a pianta di mischiu rispettosa di l'ambiente hè una fabbrica moderna chì combina perfettamente a tecnulugia di mischiu, a tecnulugia di prutezzione di l'ambiente è l'arte architetturale. A struttura di tutta a stazione hà un sensu di bellezza, hè in armunia cù l'ambiente circundante, è a pianificazione hè ragiunevule.

In riassuntu, a pianta di mischiu à grande scala rispettosa di l'ambiente hà vantaghji assoluti è hè unica. Changli s'impegna per a ricerca è u sviluppu di novi impianti di mischju à grande scala dapoi parechji anni, pigliendu a prutezzione di l'ambiente cum'è a so propria responsabilità, è hà ottenutu risultati. Se avete bisognu di cunsultà è cumprà,

+86 571 88128581
sales@dongkunchina.com


Tempu di u postu: Ott-28-2020