Aiutemu u mondu à cresce da u 2015

L'utilità di u calcestruzzu prontu-mischiatu in infrastrutture edilizie

U calcestruzzu ready-mix (RMC) hè pruduttu in impianti di batching secondu e specifiche di calcestruzzi è poi trasferitu à i siti di u prugettu. I vegetali mescolati bagnati sò più popolari di e piante mescolate secche. In impianti di miscelazione umida, tutti l'ingredienti di u cimentu cumpresu l'acqua sò mischiati in un miscelatore centrale è poi trasferiti in i siti di u prughjettu da camioni agitatori. Durante u transitu, i camiò giranu in continuu à 2 ~ 5 rpm per evità a messa in opera è a segregazione di u cimentu. L'intera operazione di a pianta hè cuntrullata da una sala di cuntrollu. L'ingredienti di u calcestruzzu sò caricati in u mixer secondu u cuncepimentu di u mix. U cuncepimentu mischju di u cimentu hè una ricetta per a produzzione di un metru cubu di cimentu. U cuncepimentu di u mischju deve esse cambiatu cù a variazione di gravità specifiche di cimentu, aggregatu grossu è aggregatu finu; stati di umidità di l'agregati, ecc. Per esempiu, se a gravità specifica di l'aggregatu grossu hè aumentatu, u pesu di l'aggregatu grossu deve esse aumentatu di conseguenza. Se l'aggregatu cuntene una quantità extra d'acqua nantu à e cundizioni asciutte di a superficia saturata, a quantità di acqua mischjendu deve esse ridutta di conseguenza. In a pianta RMC, l'Ingenieru di Cuntrollu di Qualità deve fà una lista di verificazione per assicurà a qualità di u pruduttu.
RMC hà assai vantaghji nantu à u mischju in situ. RMC (i) permette una custruzzioni rapida, (ii) riduce i costi associati à u travagliu è a supervisione, (iii) hà un cuntrollu di qualità superiore cù un cuntrollu accuratu è computerizatu di l'ingredienti di u calcestruzzu, (iv) aiuta à minimizà i sprechi di cimentu, (v) hè relativamente senza inquinamentu, (vi) aiuta à u cumpiimentu iniziale di u prugettu, (vii) assicura a durabilità di u béton, (viii) aiuta à salvà e risorse naturali, è (ix) hè una opzione efficace per a custruzzione in un spaziu limitatu.
D'altra parte, RMC hà ancu alcune limitazioni: (i) u tempu di transitu da a pianta à u situ di u prugettu hè una questione critica cum'è inseme di cimentu cun u tempu è ùn pò micca esse adupratu se inseme di cemento prima di versà in situ, (ii) camion agitatore generà trafficu stradale addiziunale, è (iii) e strade ponu esse danneggiate à causa di u pesu più pesante purtatu da i camiò. Se un camion porta 9 metri cubi di calcestruzzu, u pesu totale di u camion hè di circa 30 tonne. Tuttavia, ci sò manere di minimizà questi prublemi. Usendu un additivu chimicu, u tempu di messa in opera di u cimentu pò esse prolungatu. E strade ponu esse cuncepite tenendu in considerazione u pesu di i camion agitatori. RMC pò esse ancu trasferitu da camioni più chjuchi chì anu capacità di trasportu da unu à sette metri cubi di cimentu. Cunsidendu i vantaghji di RMC nantu à u mischju in situ, RMC hè pupulare in u mondu sanu. Si pò rimarcà chì guasi a metà di u vulume tutale di u béton cunsumatu à livellu mundiale hè pruduttu in l'usine RMC.
L'ingredienti di RMC sò cimentu, aggregatu grossu, aggregatu finu, acqua, è additivu chimicu. Sott'à e nostre norme di cimentu, sò specificati 27 tipi di cimentu. CEM Type I hè un cimentu puramente clinker-based. In altri tippi, una parte di clinker hè rimpiazzata da un additivu minerale, cume cenere volante, scoria, ecc. A causa di u lentu ritmu di reazione chimica cù l'acqua, i cimenti à basa minerale sò megliu paragunati à u cimentu puramente clinker. U cimentu à basa minerale ritarda a messa in opera è mantene u calcestruzzu praticabile per un tempu prolungatu. Riduce ancu l'accumulazione di calore in u cimentu per via di una reazione lenta cù l'acqua.


Tempu di posta: Jul-17-2020